poniedziałek, 20 stycznia 2014

Wychowanie przez czytanie

Migotka od zawsze ma problemy ze snem. Mało go potrzebuje. Gdy była malutka spała mało. Nie miałam ani chwili dla siebie ani żeby coś w domu zrobić. Dopiero teraz gdy MB śpi tyle ile powinno tak małe dziecko już nie dziwię się, że wszystkie znajome miały czas na wszystko a ja nie. Strasznie się wtedy tym zamartwiałam, że ja to taka nieudolna jestem i niezorganizowana. Gdy miała rok i dwa miesiące przestała spać w dzień. Ponieważ Tata wraca o różnych porach a najwcześniej jest ok 20 godz w domu, a ona na niego zawsze czeka, to chodzi spać ok 22 godz. Gdy zaczęła mieć problemy z zasypianiem Mikołaj postanowił podarować jej książkę Elizy Piotrowskiej "Tupcio Chrupcio Nie mogę zasnąć"(wydawnictwo Wilga). Opowieść o małej myszce mającej tej sam problem co ona bardzo się Migotce spodobała. Nie wpłynęło to na rozwiązanie jej problemu ale i tak polecam tę książkę. Dobrze się ją czyta i ogląda. W tej serii są też inne tytuły.



1 komentarz:

  1. Bardzo lubimy Tupcia. mamy prawie wszystkie tytuły z serii. Bardzo nam Tupcio pomógł w oswojeniu z przedszkolem.

    OdpowiedzUsuń