czwartek, 16 stycznia 2014

Teczka żyrafki 3 latka

 Tym razem nie będę pisała o chorobie. Mam już jej dość.  Tata leży plackiem w łóżku (takiemu to dobrze) i zażywa drugi antybiotyk. Ja kończę zażywać antybiotyk jutro a dziś kaszel nadal mnie męczy.
Migotka lubi zagadki i naklejki dlatego od razu polubiła Teczkę Żyrafki (Firma Księgarska Olesiejuk). Polubiła tak bardzo, że musiałam reglamentować ilość zagadek, bo rozwiązała by je wszystkie jednego dnia. W teczce są trzy książeczki: zabawy językowe, zgadywanki i zabawy plastyczne. Do każdej książeczki są naklejki, w sumie aż 174 szt. Zagadki Migotka rozwiązuje szybko i bez problemu natomiast gorzej jest z rysowaniem. Musimy nad tym popracować. Bardzo podoba mi się forma tych książeczek, różnorodność zagadek i ilustracje. Już kupiłam taki sam zestaw dla 4 latka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz