czwartek, 17 kwietnia 2014

Matka łysieje

Nie wiem już co robić. Od kilku tygodni wypadają mi włosy. Ale nie dwa, trzy, dziesięć tylko wszędzie zbieram je garściami- z poduszki, z wanny, z dywanu, że o szczotce już nie wspomnę. Jeśli sytuacja się nie zmieni pójdę do lekarza. Póki co zwalam winę na wiosnę i hormony. Kupiłam witaminy dla karmiących i czekam na efekt. Po ciąży włosy mam inne. Przed ciążą delikatnie się falowały a właściwie odginały gdy były dobrze ścięte. Nie musiałam nic z nimi robić - myłam, suszyłam i już, a teraz są całkowicie proste, klapnięte i takie jakieś miękkie. Ciekawe, czy tak już zostanie, czy też nie. Tylko, żebym się miała szansę o tym przekonać to musi mi parę sztuk na głowie zostać.

1 komentarz:

  1. Nie martw sie. To normalne i minie. Endokrynolog wytlumaczyl mi, ze kilka miesiecy po porodzie nastepuje gwaltowny spadek hormonow, nie pamietam jakich, mialam tak przez pewien czas po obu ciazach.

    OdpowiedzUsuń