piątek, 11 lipca 2014

Czy to przyjaźń?

Mam dużo koleżanek i dużo znajomych, bo szybko nawiązuję kontakty ale przyjaciółkę mam tylko jedną. Przyjaźnimy się ponad 20 lat. Przeszłyśmy razem tyle, że można by nakręcić ze trzy komedie, dwa melodramaty i nawet jeden film sensacyjny. Dwa lata temu w pracy do naszego działu dołączyła nowa koleżanka Marta. Mnie wyznaczono na jej opiekuna, czyli miałam za zadanie nauczyć ją wszystkiego i pokazać jej firmę. Okazało się, że to sympatyczna dziewczyna i zdolna bestia bardzo, także miło nam się współpracowało. Gdy okazało się, że ciąża jest zagrożona i muszę zostać w domu, to Marta bardzo często mnie odwiedzała. Polubiły się z Migotką i w ten sposób Migotka zyskała przyszywaną ciocię. Tak się u nas podziało w rodzinie, że te przyszywane ciocie są fajniejsze niż te prawdziwe i bardziej się interesują dzieciakami - ale to już zupełnie inna historia. Ostatnio się zastanawiam, czy to jest jeszcze zwykła (ale już bardzo bliska) znajomość, czy też już przyjaźń. Ale to chyba dopiero czas pokaże. Teraz nasze relacje wejdą w nowy etap, bo okazało się że Marta jest w ciąży.

3 komentarze:

  1. Tak to bywa z tą rodziną, moja kuzynka jest w ciąży dość zaawansowanej i dowiedziałam się o tym wczoraj przez fejsa, a kiedyś byliśmy nierozłączne...wolę przyszywane ciocie dla chłopców...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze byłam zwolenniczką malej ilości prawdziwych przyjaciół ale, kto powiedział że nie możemy ich mieć więcej jeden? Myślę, że z w dorosłym wieku trudniej nam nawiązywać nowe przyjaźnie, jesteśmy już mniej ufni i każdy ma swoje życie. Ale życzę Ci kolejnej pięknej przyjaźni. Ciąża na pewno Was zblizy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo tak. Te przyszywane ciotki są dużo lepsze, niż prawdziwe. Moja Hania ma dużo takich ciotek :)
    Przyjaciółek mam kilka od serca, dwie mam znam od dziecka, a kolejne dwie poznałam na studiach i dalej często się kontaktujemy.
    Przyjaciel to ten, co o Tobie pamięta, służy radą, pomocą ... przyjaciel to osoba, na którą możesz zawsze liczyć.

    OdpowiedzUsuń