niedziela, 11 maja 2014

Poradnia preluksacyjna

Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, ale teraz już wiem. Byliśmy tam z MB na kontrolnym badaniu USG bioder. Na szczęście wszystko jest ok i mamy się zgłosić na kolejne badanie jak mały zacznie chodzić. Nieopatrznie powiedziałam, do pani doktor, że za pół roku będziemy. Popatrzyła się na mnie z politowaniem i powiedziała, że jak za rok przyjdziemy to będzie dobrze i żebym nie oczekiwała od faceta, że się będzie rozwijał tak szybko jak dziewczynka. Całą swoją filozofię na temat facetów mi wyłuszczyła. Pośmiałyśmy się trochę. Jak wyszliśmy od niej to mój mąż stwierdził, że trzeba innego .lekarza poszukać, bo się "baba nie zna". Oj, urażona męska duma się odezwała!
Z wynikiem muszę iść do pediatry, bo nie wykształciły się jeszcze jakieś kostne elementy, które już w szóstym miesiącu powinny być dobrze widoczne i możliwe, że trzeba będzie zwiększyć dawkę witaminy D.

1 komentarz:

  1. Dumę facetów baaardzo łatwo można urazić niestety ;) Nas niedługo również czeka wizyta w sprawie bioderek, już druga, na szczęście na pierwszej wszystko było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń